Monday, January 31, 2011

Gambar Yang Aku Rasa Chanteks.





Macam besa, keja aku bosan2 tengok-tengok gambaq yang lawa-lawa dan pelik.

Hari ni nak kongsi beberapa gambaq yang buleh dikatakan agak awe-so-me untuk diterima kepala lutut. Mungkin ramai peminat photography di kalangan kita, tak banyak pun sikit saja, tapi boleh dikatakan zaman sekarang ni budak2 baru lepas baligh pon dah cukup suka da amik gambaq tambah2 gambaq mulut cam donald duck yang muncung tuh tak pon gambaq dari atas utk menyembunyikan lelemak di perot dan pose cute.

Ni adalah gambaq beberapa pemandangan yang boleh dilihat di beberapa tempat di sekitar alam ni. Memang chantek bila kita bosan, stress kita tengok gambaq pemandangan jadi cool sikit kepala hotak kita neh dan kadang-kadang boleh lupa masalah.

Jadi apa tunggu lagi jom la pakat tengok utk menambah pengetahuan nak mengedit atau saja-saja cuci mata.Bagi aku gambaq-gambaq ni betoi2 menyentap hati daripada lonely,HDR dan jugak macam2 category aku gabung dalam satu entry ni.


























Ni plak adalah hasil aku edit sikit2.


1 comment:

Unknown said...

smart.
good selection,bro.